tirsdag den 22. september 2015

September

Ønsker mig en solrig september med høj blå himmel, men jeg må jo bare glæde mig over de solstrejf der kommer

Spiseligt haveguf i pangfarver, nyder landløberne på mit smørebrød

åh, de lilla farver, hvor er de fine

hmmm, billedet af en af mine cyklamen ligner et gravsted....det var ikke meningen

"Det hvide bed" får meget skygge men også lidt solstrejf, meget tilfreds med det bed

Hovsa, det er vist et billede fra Tivoli, der har sneget sig ind ;-)
man kunne godt blive lidt inspireret....det kniber bare med pladsen
...og her er lidt billeder fra min køkkenhave, der nu mest består af blomster i øjeblikket. De høje lilla bønner har været superfine, jeg synes faktisk at de er lækrere end almindelige grønne bønner. Rævehalerne har jeg ikke spist af... de tiltaler ikke mit mundvand


Ha, nu en rigtig dejlig sensommer og et smukt efterår

5 kommentarer:

  1. Åh, for noen nydelige bilder fra din have! Jeg elsker billedet fra kjøkkenhaven, så utrolig sødt og sjarmerende. Du har pyntet så lækkert med nyper! (Beklager mitt forsøk på dansk her:):) Dejlig inspirasjon! (Ikke dansken min, men billedene dine!)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.Det var da dejlige september billeder du viser.
    Og har da også billeder fra Tivoli jeg mangler at vise.
    Og her bliver afgrøderne fra køkkenhaven også nydt.
    Kommer du aldrig til plantemarked i Lyngby ?
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  3. Jamen jeg tror næsten, der er solstrejf på alle dine billeder - det skaber en fin septemberstemning.

    SvarSlet
  4. Hyggelige billeder er det fra din septemberhave og dine stilleben. Amarant er så dekorativ og jeg ville heller ikke have lyst til at spise den, men et par blade fra rød bladbede kunne godt glide ned:-) Der ser hyggeligt ud i din køkkenhave og skønne glimt fra det hvide bed. Billedet fra Tivoli er inspirerende selvom jeg ikke selv ville have så gul/orange blomster her så er det altså utrolig flot.

    SvarSlet
  5. Så fina trädgårdsbilder, och visst är lila fint.
    Ha det bra!

    SvarSlet