fredag den 7. august 2015

Efter et par dejlige sommerdage i Skåne, kommer her lidt billeder med indtryk og lidt tips, som er lige til at bruge i egen have.

......først fra Frederiksdal ved Helsingborg:




...........og se et smart bønnestativ hvor snorene er  bundet op i .... tjaeeee en huldims, jeg koger alligevel aldrig klejner, så jeg kan fint bruge den hulske jeg har ude i skuffen.




....og så lige et par billeder fra Löddeköpinge plantskola  


....og selvfølgelig måtte sådan en lille budda med hjem i min have, (min er bare terrakottafarvet) ..... missekatten måtte jeg lade blive hvor den var, men hvorfor købte jeg mon ikke sådan en lille jernkurv som katten er på vej ned i ....
Min lille budda på plads i haven, andemaden er lokal, men andemads-ideen er Löddekôpings

5 kommentarer:

  1. Wow hvor ser der dejligt ud i Frederiksdal - hvorfor har jeg aldrig fået besøgt Frederiksdal i sommerhalvåret det har jeg altid ønsket og skal love for at du bekræfter det. Sød budda du fik med hjem var jernkurven også til salg? for den er da virkelig også fin! Velkommen hjem til det danske og tak for inspiration fra din Sverigstur.
    God aften.
    Anit

    SvarSlet
  2. Fredrikddahl, ja der må vi til, der er da bare så skønt :o) hvor er den lille Budda sød, det ser ud til at have været en dejlig tur.
    Forsat god weekend.
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Frederiksdal kunne godt ligne et sted, der er et besøg værd. Det er Søren, der har ansvaret for bønnernes ve og vel, og han bruger altid grene og bindegarn, så jeg får nok lov til at have hulskeen i fred.

    SvarSlet
  4. Hej Sussi.Det ser ud til at du havde en skøn tur til Skåne.
    Og Frederiksdal er et skønt sted..........var du ikke også på Sofiero ?
    Skøn budda der kom med hjem............den sidder lige så fint der i andemadden.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  5. Ja de er også have glade på den anden side af sundet. Er det et rosenår i år, synes jeg ser så mange roser på en gang. Har den kølige periode bevirket at, de blomstre længere tænker jeg ?
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet