mandag den 4. maj 2015

Mere tulipaneri

Den smukke smukke Belle Epoque, laks, fersken, lyserød, gul - og lidt falmet... lidt dekadent og meget boudoir



 

...passer lige til min nye (gamle) veninde Sophie, som tidligere har boet på Aalholm Slot, men nu må finde sig i noget mindre forhold her på Sussinghurst, Sophie er det man kalder et Millinery head, oprindelig brugt hos modister til at fremvis de nyeste hatte på.

Sophie og jeg har planlagt, at vi skal more os med at lave blomster-hatte-kreationer, med årstidens naturmaterialer, jeg tror vi får det sjovt...

Lige nu bor hun i min entré, indtil vi har fået renoveret soveværelset, hvor min hårdtprøvede ægtemand må finde sig i at der bliver et lille boudoir-hjørne......har jeg tænkt :-)  :-) det ved han altså ikke endnu....med mindre han læser med her .....

8 kommentarer:

  1. Hej Sussi.Jeg synes der er kommet så mange nye tulipaner frem........og din er da en af de smukke.
    Sjov ide med det hoved.........glæder mig da til at se hvad du finder på med hende.
    Jeg laver også tit noget som manden slet ikke forstår.Viser også tulipaner.Og er lige vendt hjem fra Jylland hvor vi har været til konfirmation.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Wwwaaauuu hvor er den flot.... sikke en skøn farve...
    Jeg har også en del tulipaner - men ingen i denne smukke farve...
    Det må på ønskesedlen til næste år... og listen er efterhånden lang med alle de fristelser på på bloggene

    SvarSlet
  3. Hej Sussi, Den smukke Belle Epoque har jeg også fornøjelsen ag i min have og den er helt fantastisk skøn.
    Jeg glæder mig til at se hvad hatte du finder på at lave.
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Vilken flott tulpan! Härlig färg på den. Våra tulpaner har inte börjat blomma ännu, men snart kommer den härliga tiden, om inte rådjuren hinner före:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke, dine tulipaner. Sådanne ønsker jeg mig i fødselsdagsgave (på søndag).
    Vedr. bøllerne Mad og Lillebror, så har jeg inddraget paraplyen. Her regner det skoma'rdrenge!

    Knus

    SvarSlet
  6. Hun kan nu ikke klage over skønheden hos dig, med alle de smukke blomster som bliver hende givet. Haven er i en nærmest eksplosionsagtig udvikling i disse dage, hold godt fast og nyd det.
    Henrik

    SvarSlet
  7. Nej, hvor bliver det sjovt at se dine og Sophies kreationer :-) Foreløbig ser hun skøn ud sammen med din smukke Belle Epoque.

    SvarSlet
  8. Denne skønne tulipan har jeg også æren af at have i haven i år, er spændt på om den vil komme igen til næste år. Ja det går utrolig stærkt i haven og man kan godt blive helt forpustet :-). Glæder mig til at følge løjerne med blomsterkreationerne på din dukke og også om hvad manden siger til dine planer, men det kender jeg godt :-), kh Margit

    SvarSlet