søndag den 2. marts 2014

Årets nye Helleborus


8 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Det må være skønt at have så mange forskellige. Selv har jeg foreløbig kun 2 slags, men jeg skal nok også have flere :-)

    SvarSlet
  2. Den øverst tv er vel nok smuk!
    Uha du har bare været i Eventyrland - jeg er helt vild med stemningen i Spiren....og så selvfølgelig de mange skønne helleboruser!

    SvarSlet
  3. Ja, de er rigtig fine. Jeg har også kun to og er på jagt efter flere. God søndag

    SvarSlet
  4. Ja ... de er jo smukke alle sammen!

    SvarSlet
  5. Hej Sussi.Hvor er de bare skønne.
    Skal forbi Spiren næste gang vi skal over broen på vej hjem fra Jylland.For jeg skal da også have nogle flere af de dejlige blomster.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  6. Fantastiske farver og form, man bliver helt lokket. ;-)

    SvarSlet
  7. Hej. Den øverste til venstre er helt fantastisk, og de andre er faktisk også ret lækre. Tænk at naturen kan skabe sådanne smukheder.

    SvarSlet