fredag den 13. september 2013

Mistbænk

Sussinghurst..... nu med mistbænk. Til foråret skal den palleramme som skal bruges til underkop til mistbænken, forsynes med helt jomfruelig jord fra pose - og så skal jeg dyrke salat..... det er mange år siden at vi sidst har dyrket salat..... de små snegle åd det hele. Med ren jord håber jeg, at det varer lidt før snegle, jordlopper og bænkebidere finder frem til de gode sager.

Måske er det lidt overkill bare pga 2 poser gratis frø, der fulgte med et haveblad :)  :)  :)  :)  :)


Mistbænken er lige præcis beregnet til pallerammer - smart
Jeg forestiller mig, at mine frøplanter kan stå nede i mistbænken i vinter, mon ikke de vil være glade for det.

2 kommentarer:

  1. Hej Sussi.Den ser da rigtig smart ud.....kan da være at jeg skal anskaffe mig sådan en.Har en lille palleramme hvor jeg har jordbær i....men de er blevet for gamle.
    Hvor har du købt den?
    Er lige blevet færdig med mit nye bed....det holdt hårdt.Bare spørg min mand.Har lige lavet et indlæg......og det har bare drillet rigtig meget.
    men en god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  2. Dejlig mistbænk, du der har fået. Så er det bare at vente. Mon ikke du kunne nå, et enkelt træk på salat...måske. God fornøjelse med "bænken"

    SvarSlet