lørdag den 18. maj 2013

Livsstilsmessen Ledreborg

Her kommer lige et par billeder fra mit besøg i dag på Livsstilsmessen 
ved Ledreborg - dejligt vejr - og mange skønne ting at se på og købe...
Mange af standene havde de skønneste Digitalis, fede og kompakte og så smukke
Elsker disse spande, kan ikke fatte at jeg ikke engang så efter hvad de kostede...nåe, 375 står der :)
og en lille Isabella vogn, sød  ik?
Blue, blue, my world is blue..... 
og købte jeg noget..... ja da  en sommerhat og en havedagbog...
det var såmænd det hele... mærkeligt   ;)

8 kommentarer:

  1. Ihh hvor jeg glæder mig til jeg skal derop på mandag :)
    Det er en rigtig fin sommerhat du har købt. Og bogen fra Isabella er sikkert også god. Der må have været meget varmt og støvet i dag?
    Jeg tror man bliver så mættet med indtryk når man er deroppe at behovet for at købe noget bliver udskudt lidt.
    Forsat god pinse til dig.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Herlige billeder. Jeg var der sidste år, og det var en super god oplevelse. Det ser bestemt ligeså hyggeligt ud i år.
    Fortsat god pinse

    SvarSlet
  3. Skønne billeder af skønne ting! Imponerende udslag af selvkontrol (eller bare hedeslag!?) kun at komme hjem med to ting, hihi.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Det er nok lettere at beherske sig på en livsstilsmesse end på et plantemarked. En plante kan man altid finde et lille hul til, men de større ting - havemøbler o.s.v. er nok lidt mere velovervejet. tror jeg da :)

    SvarSlet
  5. Flot pris til de spande som vidst ikke er beregnet til at holde vand;o)
    Hatten er fantastisk, den vil jeg gerne eje. Det var en god dag du valgte at tage til Ledreborg for idag er det lidt vådt.

    SvarSlet
  6. Hej Sussi.Godt at du valgte at tage til Ledreborg i går,for her vælter det ned.Beskedne indkøb,men oplevelsen er vel også det primære.God pinse til dig knus Jette

    SvarSlet
  7. neeiii hvor ser det hyggeligt ud
    øv jeg kommer ikke afsted , der er for meget hjemme arbejde der kalder :), dejligt du deler dine billeder med os ..
    Diana

    SvarSlet
  8. Hej,
    Dejlige billeder.
    Min verden er blå - så lige en stol for mig til alt mit Madam Blå i køkkenet. Men vi kan jo ikke få alt;)

    SvarSlet