onsdag den 12. december 2012

Krans til kirkegården og lodne fusser

Jeg fik materialer til overs da jeg lavede adventskrans, så der kunne lige blive til en lille krans til kirkegården. Jeg bryder mig ikke så meget om kunstige blomster..... men kransen har alligevel fået et par kunstige juleroser til at live lidt op - og de holder nu bedre end rigtige blomster - håber at svigermor tilgiver mig.

......og nu skal jeg ha de lodne fusser på og afsted til København, måske købe et par julepakker, men helt sikkert til premiere på Hobitten - juhuuuuuu - fusser, let's get walking
Efterskrift:  Jeg vil se den igen og så en gang til :) :) :)
...og æv, jeg måtte stå og fryse en time på Høje Taastrup station fordi nogen havde efterladt en pakke i et tog - æv

5 kommentarer:

  1. Den krans er rigtigt sød. Håber du får en fin tur til København. Jeg har lige selv kæmpet mig hjem fra København hvor der ikke kører nogen tog. Du er forhåbentlig heldigere :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er normalt heller ikke til kunstige blomster, men din julerose er meget livagtig, og når det er til kirkegården synes jeg godt man må snyde lidt. Det er en meget flot krans du har lavet.

    SvarSlet
  3. Ind imellem gør det ikke noget med kunstige blomster. Det pynter gevaldigt på din flotte dekoration.
    Og så god fornøjelse. Mine 3 børn og min mand er også afsted idag til premieren, men jeg må med skam melde - det er ikke noget for mig
    Hilsen Lisa

    SvarSlet
  4. De er meget livagtige, så mon ikke hun tilgiver.
    God fornøjelse i biffen.

    SvarSlet
  5. Godt, at filmen er god - har ellers hørt, at den er langtrukket, og at man får hovedpine af 3D effekterne, men sådan oplevede du den ikke?

    Ja, læste godt det med pakken på nyhederne.

    Kh. Marlene

    SvarSlet