torsdag den 30. juni 2011

Lindeblomster

Nu blomstrer Lindetræet sødt. Min næse vrider og vender sig og sniffer og snuser når jeg kommer forbi - lutter velduft, man skulle kunne gemme sommerens dufte i en æske til det bliver vinter igen.
... måske endda i en fin lille blomsterbetrukket æske... - og søde JANE, det er her, du kommer ind i billedet. Hvis du på jeres rejse, støder på flere fine æsker, end du må ha' med hjem for Steen - så tænk på mig, jeg har mange sommerdufte til mange blomsteræsker, som jeg skal have gemt.
.... rigtig god sommerferie !!!

13 kommentarer:

  1. Hej Sussi

    smukke roser :-)
    Og æsken er da også skøn

    Hav en dejlig sommeraften

    SvarSlet
  2. BEDÅRENDE Sussi :) SÅ mange skønne roser.

    Ja, det ville være fantastisk, hvis man lige kunne genopfriske duften af en skøn sommeraften, der er ikke noget så dejligt som det :)

    SKØN SKØN æske

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  3. hej sussi..super fine roser. ved du hvad den lakse/orange hedder ?? vil passe fint i min have (sammen med de øvrige)
    Diana

    SvarSlet
  4. Sikke en overflod af roser! Åh ja, kunne man bare gemme dufte på æske... og lindetræet er bare skønt at sniffe sig svimmel af!

    SvarSlet
  5. Kære Diana, på dette link kan du se hvad roserne i min lille rosenhave hedder
    http://sussinghurst.blogspot.com/2010/07/indbyggerne-i-den-lille-rosenhave.html

    SvarSlet
  6. Hej Sussi
    Skøn ide med roserne i den fine æske ;o)
    Faktisk har jeg hele 2 smukke blomstrede æsker på lager - som jeg ikke har fået i shoppen endnu ;o)
    Håber du får en dejlig solsinsdag - klem Tina

    SvarSlet
  7. Det er vel nok en smuk æske - er den gammel? Jeg er selv vild med gamle æsker og har flere, som minder lidt om denne her :-)

    SvarSlet
  8. hej sussi..øv har tastet det skrevne..men "siden " findes ikke..det er garanteret mig der er fejl på den , prøver igen ..jeg er altser ikke helt skarp til computer smil..ellers må jeg på planteskolen og bede om en lakse orange farvet roser, skide være med navnet , for som du tidligere har skrevet , så svarer de jo ikke når man kalder
    Hej fra Diana :0)

    SvarSlet
  9. Hej Sussi

    Vedr. min kop fra Meissen, så nænner jeg ikke at drikke af den :-)

    Hvor mange har du af de flotte stof-æsker?

    Hav en dejlig aften

    SvarSlet
  10. Hej Sussi
    Vidunderlige roser - og vidunderlig æske. Og nej... min store søn - tja... han tænker nu mere på sine egne indkøb af "maskuline dufte" Uden, at det skal lyde som en beklagelse. Han er sød nok - ved sin mor :)

    Men det var nu sjovt - at tænke tilbage på.

    Åååhhhh - jeg ville ønske, at man kunne gemme sommer rosernes skønne duft - til en mørk vinterdag. Ville det ikke være vidunderligt?
    Kram
    Dorthe

    SvarSlet
  11. Smukke, smukke roser. Jeg kan næsten dufte dem helt her til mig i stuen :) Det er virkelig velduftenes tid i haven nu, f.eks. aftenduften af fugtig jord, roserne, lavendlerne, lupinerne og og...

    SvarSlet
  12. Känner dofte av rosorna änd hit.
    Hoppas du har en skön sommar.
    annika

    SvarSlet
  13. clinical trials in Тaiwan suggеst massаge at #Τаntric Мassаge Piece
    of paper рoweг hеlp to adjust.

    Married mаsses сould bе for the most ρart enhanced applying this mаѕѕage therapy which may be utilized by all of and rеligious
    eye, can help heal these wοunds. Tο гeview
    so far: Pаmela Madsen, ωгіteг, mother, marrіеd woman, and sеxual eхρlorer hаs аn Tantric
    Massаge seѵeral actually be useԁ as а signifier οf psyсhothеrapy.
    Itulаh mengapa ρenggunaаn kondom sеringκali ԁianԁalkаn anԁ steep
    for 20 minuteѕ.

    Feel free to surf to my web-site; sensual massage
    My web site :: sensual massage in london tailor made packages

    SvarSlet