fredag den 27. maj 2011

Have status-rapport

Det blev ikke det allebedste havevejr, så det blev til sandal-shopping - der var et godt tilbud (altid populært) hvor ens skostørrelse blev trukket fra i procent af prisen.... jeg bruger 39 - 40 - så det var jo fint......desværre kunne jeg bedre li' dem der ikke var procent på, så jeg sparede ikke rigtig noget. Selvfølgelig har jeg også været i haven, jeg har tusset rundt, og set hvordan det står til med de elskede vækster, pillet lidt uønskede botaniske eksemplarer hist og pist - og drukket et par kopper pulver-cacao i drivhuset. Dejlig dag!                                                                   GOD WEEKEND

10 kommentarer:

  1. Næææ iiiih neeeeeiiii....
    Fine blomster

    Lyder som en dejlig dag

    Ønsker jer god weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte det nok:) Og er det ikke altid sådan at man bedre kan lide de sko, kjoler eller bukser der er uden procenter?
    Hvor ser det dejlogt ud med pæoner i knop og geranium i blomst:0)

    SvarSlet
  3. Hvor ser de smukke ud dine pæoner, mine er åbenbart en sort der blomstre senere, så jeg venter stadig.
    Annette

    SvarSlet
  4. DÆJLI - DÆJLI - DÆJLI!!

    Her har der været travlt, så mine sump-fødder nyder den rene luft uden strømper og sko!
    Jeg er en frossenpind, så sandaler = solskin!

    Jeg har ondt af udstillerne på Clausholm. Regn og regn næsten hele dagen. Ikke sjovt. Men på med vaders og afsted. Min kære mand må i træskoene!!

    Hygge til dig og blomsterne

    SvarSlet
  5. Eeeelsker pæoner :) :) :)

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  6. Smukke, smukke blomster alle sammen! Jeg kender godt det med at gå på udsalg efter sko og komme hjem med nogen, der IKKE var sat ned. Jeg er faktisk ret god til det, når jeg tænker over det... ;-)

    SvarSlet
  7. Hej, jeg vil bare lige sige tak for du hoerte til mig. Alt vel, vi har bare haft saa travlt!

    SvarSlet
  8. Skønne pæoner - smukke billeder. Kender godt det med, at man aldrig forelsker sig i tilbudet ;o).

    Knus
    Mette
    http://mette.landly.dk

    SvarSlet
  9. Tak for kigget rundt på dine fine pæoner og tak for kommentaren på min blog. Det glæder mig, at du bliver inspireret af at kigge med der.
    Kh Jørn

    SvarSlet