torsdag den 3. marts 2011

Glenveagh

Jeg længes efter sol og sommer og skønne haver, tiden går hurtigt, så det varer ikke så længe før det bliver grønt derude, indtil da må man drømme om skønne haver, og ønske sig en dejlig haverejse, det er nu ikke planen for årets sommerferie, men måske næste år.......Sidste år var vi i Irland og besøgte bl.a. Glenveagh naturpark i Irland. Slottet, der ligger i parken, er ikke så gammelt men haven og naturen der rejser sig i grønne bakker næsten hele vejen rundt, er fantastisk. Og jeg tror, at selv Claus Dalby vil synes om deres imponerende Storkenæb.

sådan et par fine tilbygninger, ku' man da godt ønske sig
eller måske et par dages ophold i denne lille cottage midt i haven.

8 kommentarer:

  1. Der ser det dejligt ud..:-o)
    Ja Irland er et af de steder der står højt på min ønskeliste.
    England og Scotland kender jeg jo en del til, men har aldrig været i Irland.
    Jeg har været på kanaløerne Guernsey og Jersey, de er også et besøg værd.
    Wales skal også have flere dejlige haver..

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hvor ser det spændende ud....

    SvarSlet
  3. Vildt skønne billeder. Næsten helt surrealistisk med de drivhuse, eller også er jeg bare lidt misundelig ;-)
    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet
  4. Den penthouse lejlighed er lige hvad vi leder efter!
    Vi mangler dog lige at sælge vores patriciavilla først...

    SvarSlet
  5. Hej Sussi
    Tak for din søde kommentar på min blog ;o)
    Skønne billeder du har lagt på bloggen og helt klart sådan en tilbygning eller 'lysthus' er lige hvad vi drømmer om til vores hus ;o)
    Klem Tina og rigtig god aften.

    SvarSlet
  6. Fantastico :-)

    Vedr. englen, så stod der to stager sammen, og begge to købte jeg. Så den har en ''bror''. Og den er til salg.

    Hav en dejlig torsdag aften

    SvarSlet
  7. Hvor ser der vidunderligt ud! Jeg har aldrig været i Irland, men jeg har læst en masse om landet og endda haft en irsk veninde - så mon ikke det kommer en dag... ;-)

    SvarSlet
  8. Været i Irland flere gange... og er slet ikke færdig med den grønne ø...

    Fantastiske billeder Sussi

    SvarSlet