fredag den 13. august 2010

Rettidig forkælelse

Gik tidligt fra job i dag, jeg følte mig lidt halvsløj - men da jeg kom hjem for lidt siden - var der et dejligt blad i min postkasse og en besked fra posthuset om at der var kommet en pakke fra Birgittes lille Annex, tænk jeg synes at jeg har det ganske godt nu - jeg vil indtage sofaneseren med mit blad og en kop styrkende te. Jo, jo - det bliver vist en god week-end.
Og hvis nogen skulle komme forbi min blog - så rigtig god week-end til jer, husk, hvis ingen andre vil forkæle jer - så gør det selv, I fortjener det.

2 kommentarer:

  1. Det har du nemlig helt ret i. Man skal altid huske at forkæle sig selv - og små pakker fra gode steder er meget hyggelige at få... ;-)

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Helt enig...man skal være god ved sig så længe man har sig..:-)
    Jeg fik også en pakke idag og mere skal der ikke til for at det hele ser lidt lysere ud.
    Ja nu skinner solen fint her og det er 23 varmegrader og de lover et lunt weekend vejr også. Se det er ikke så ringe enda!
    Og det trænger vi til her i huset efter flere uger med sygdom.

    Rigtig god weekkend fra Lisbeth

    SvarSlet